Amadinda Percussion Project

2020. november 3. 19.00-21.00

Solti terem

Amadinda Percussion Project A Zeneakadémia saját szervezésű programja

Nigel Westlake: Omphalo Centric Lecture
Cage: Second Construction
Márta István: Babaházi történet
szünet
Holló Aurél: 39 – a manicheus álma / beFORe JOHN3
Gavin Bryars: One last bar than Joe can sing

Márta István (elektromos zongora)
Amadinda Ütőegyüttes: Holló Aurél, Rácz Zoltán, Váczi Zoltán
A Zeneakadémia hallgatói: Burcsik Dávid, Demeter László, Haász Tímea, Hencz Kornél, Láposi Dániel, Simon András, Siptár Bence (ütőhangszerek)
A Bartók Konzi hallgatói: Holló Mátyás, Kovács Boldizsár (ütőhangszerek)

A kortárs ütőhangszeres zene jelene (az Amadinda három tagja) és jövője (a Zeneakadémia és a Bartók Konzervatórium diákjai) lépnek fel egy színpadon, a műsor pedig egy olyan darabbal fejeződik be, mely nem kevesebbre vállalkozik, mint hogy tisztán zenei módon mesélje el az ütőhangszeres zene fordulatokban gazdag történetét. Sokak számára különösen vonzó lehet a koncert első része, melyben az Amadinda első korszakának már-már kultikus kompozíciója, a Babaházi történet és a nemzetközi koncertéletben az elmúlt bő három évtizedben repertoárdarabbá váló Westlake-mű, az afrikai zenétől és a minimalizmustól egyként inspirált Omphalo Centric Lecture hangzik el. Az Amadinda zeneszerzői oldalát Holló Aurél képviseli, aki így beszélt most elhangzó művéről: „hangszerek, marimbák, basszusmarimba, különös holmik, mákgubó, kis tehénkolomp, egyéb apróságok, nagybőgővonók, fapálcák, egy pár ormótlan szivacsfejű verő, négy előadó – eszközök. Égi világ lenyomatai a földön?”

Rendező:

Zeneakadémia Koncertközpont

Jegyár:

2 900, 3 900 Ft